Sista månaden..



Nu är jag inne i sista månaden, och för mig känns det som en evighet kvar ändå.
Det känns som om tiden går fruktansvärt långsamt, eller ? Hmm

Jag längtar verkligen efter att få hålla dig lilla Pricken i min famn och bara mysa med dig.
Varje gång jag bär min brors son på 1 ½ månad bara längtar jag mer och mer, för det är ju inte samma sak som om man bär sitt eget barn.

Snart , Snaaaaart Pricken är du i min famn och du e min min min min miiiiiiiiiiin =)





Jag vet att jag har varit en dålig uppdaterare men jag får så ont i ryggen när jag sitter här framför datorn, har fått sån här foglossnings grej också som inte gör det hela bättre. Sen så känns det inte som om jag har tid och sitta framför datorn och blogga heller.
Jag har tusen saker att göra varje dag, är det inte körskolan så är det barnmorsketider och är det inte barnmorsketider så är det något här hemma som ska göras. Jag hinner typ inte andas.

Från och med 1 augusti blev jag officielt mammaledig, haha men till vilken nytta när jag ändå inte har tid och andas?

Ja, ja det blir bättre , eller?


Hoppas ni har haft det bra i alla fall, och att ni andas lungt!

Ha det så fint nu så hörs vi när vi hörs!



Så SÖÖÖÖT!


Kommentarer
Postat av: sandra

tack, oj bara en månad kvar? shiit inte långt kvar med andra ord :) är magen stor?

2011-08-08 @ 23:31:31
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: Lisa - Smilinggirls!ッ

Gud så söt bild :D

2011-08-22 @ 20:02:12
URL: http://smilinggirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0