KÖRKORT!



Äntligen efter allt slit med det här körkortet så har jag det!
Har kämpat som en idiot nu skit länge och verkligen tröttat ut min kropp till sin max gräns, men nu har jag det och det känns som en stor lättnad.

Efter att jag fött ska jag bo hos min mamma i några dagar sen så blir det hem och köpa bil så att jag och pricken kan köra ut och glida på gatorna hihi =)

Det finns tusentals ställen jag vill besöka men har lixom inte kunnat för att jag inte haft körkort och bil men nu äntligen ska det ske =)

Första gången jag satte mig i bilen själv kändes helt normalt som om jag gjort det i alla tider, jag trodde att det skulle vara läskigt i början men det var inte alls så faktiskt.

Men asså guuuuuuuuuud vilken härlig känsla jag hade ett mål och jag lyckades.
Målet var ju klart att jag ska klara det innan jag föder och så blev det också. Bara man verkligen bestämmer sig för att det här ska jag göra och klara så kan man faktiskt göra det också!

Men viljan måste ju verkligen vara stark och man får inte ge upp bara för att det blir lite svårt och man blir ledsen och så utan nej, vill man något så himla mycket då får man kämpa på tills målet är nått.

Mitt nästa mål nu är ju att föda haha , nej men nu är jag redo vill föda NU!
Jag bryr mig inte om att det kommer göra ont och så jag vill föda nu jag tycker att jag varit gravid i hundratals år haha.

Känns så i alla fall.

Nej nu blev ryggen trött så det får räcka med bloggandet.

Ha det så bra nu och kanske tills nästa inlägg så har jag fött. ! (HOPPAS JAG)


Kommentarer
Postat av: sandra

hehe ja :)



grattis till körkortet :D

2011-09-09 @ 18:49:57
URL: http://sandroou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0