Övningsköra =)



Ska strax ut och övningsköra, det känns som om jag har hållt på i evigheter vill ha de där jäkla körkortet NU!

Har fortfarande risk 1:an kvar o dom jäkla rondellerna som förvirrar mig, asså alla e ju olika och hur ska man kunna följa reglerna när alla som kör i dom samtidigt gör konstiga svängar och hittar på själva.

Dom flesta använder inte sina blinkers då blir man ju förvirrad.

Samma när någon ska byta körfält eller köra om, asså folk är helt galna.

Jag fattar inte att vissa ens har körkort, bara kör hur som helst =( Men jag följer reglerna =) (STOLT)

Kör kanske som en kärring ibland men följer åtminstonne reglerna. Är det 30 så är det 30 och inte 31!



Kommentarer
Postat av: freja

har precis fixat med ett litet lekhörn till dottern. vad tycks?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0