Come on everybody, Lets ZUUUMBAA ;P



Hej, är det någon mer än jag som kollar på våra bästa år?
Haha ja, jag vet men jag har följt det sen jag var liten, fastnat vid det.


Det visas ialla fal 10.25 mån-fre och typ 10.35 eller strax innan bryter dem för reklam (typiskt).
Men anyway dom visar reklam för TV-SHOP och nästan varje dag visar dom Zumba fitness programmet eller vad man ska kalla det för.

Om du inte vet vad det är så är det typ salsa dans för folk som vill gå ner i vikt eller komma i form haha och det kostar jätte mycket bara för att köpa den dvd:n då.

Varje gång dom bryter för att visa det på TV-SHOP blir jag sjukt irriterad börjar bli tjatigt. Men så nu ha jag bestämt mig för att testa och se om det verkligen stämmer.

I alla fall nu har jag skaffat det och blir lite irriterad för att i reklamen säger dom att det är jätte enkellt, men det är det ju inte alls. När dom visar stegen så visar dom de så snabbt jag hinner ju inte med. :P

Det låter jätte lätt men neeej! Eller så är det bara jag som är trögfattad och seg på att lära mig.
Men asså jag tror faktiskt om man lär sig stegen rätt så kan man nog få den där perfekta kroppen via denna dans för man rör verkligen på hela kroppen, man känner det i magen hur den arbetar.

Så nu tänkte jag betygsätta Zumba

+ = Bra
-= Dåligt
/= Något där emellan

Enkla steg = -
Kul= +
Går snabbt= +
Inte tröttsamt= /
Sant det hjälper faktiskt= +

Slut betyget blev alltså G allt stämmer förutom att det är enkellt att lära sig stegen =)


Kommentarer
Postat av: Maria - livet i Milano ☆

jag såg på våra bästa år förr, men bytte till general hospital när kirsten storms (spelade Belle länge) bytte dit. mycket bättre dagsåpa :)

2010-05-28 @ 15:22:57
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0