Sommar, Resa, Men vilken Bikini?

Hjääälp, vilken bikini ska man välja? Jag har alltid samma problem, och det är storleken :(
Hittar sällan i min storlek,skit svååårt! Men vilken av dessa är finast ?


Heidi Bikini Set SEK 249, Wonderland - NELLY.COMS & M Bikini Set SEK 308, Wonderland - NELLY.COMNoony Bikini Bottom SEK 119, Pieces - NELLY.COM


Igentligen är jag nog sugen på en röd men jag vet inte men även om jag väljer en röd måste jag ha en till :P

Faaan vad jag längtaaar till juliiiiii , wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiie

Kommentarer
Postat av: Sara

Den i mitten var snygg! Vart kommer de ifrån?

2010-05-28 @ 21:21:42
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: jenny

den i mitten :)

2010-05-29 @ 00:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0