Hej



Allt bra?

Igår fyllde jag 22 öch blev totallt lurad. Ja min käre man då lura i mig att min svärfar var jätte sjuk och att vi var tvugna att åka och kolla till honom, Han gjorde värsta grejen av det och sa att han igentligen hade planerat att vi skulle ut och äta men att han inte kunde för att han var orolig för sin pappa och så klart blev ju jag också det.
Ja ialf så åkte vi dit så var det helt bläck mörkt när vi kom dit, men jag tänkte ja dom sover väl kanske eller något. Så öppna vi dörren så var både min o hans familj där och sjöng vi gratullerar haha så lurad jag blev då.
Jag blev chockad för det var inget jag hade kunnat tro ens. Ingen har någonsin gjort en suprise för mig innan men det var jätte fint och roligt.

Massor med god mat och glass, glass , glass.. jag är helt besatt av glass :s fattar inte varför har ätit jätte mycket glass denna veckan och jag har aldrig varit en glass människa innan. Men gott är det...

Ja men any way, jag tyckte ju att det var lite konstigt att varken min eller hans familj ringt och sagt grattis men ja nu vet jag ju varför. Haha så lättlurad jag är då.


Det var lite om det , har inte mycket mer att skriva om, har blivit dålig på det :S


Men ni får ha det så bra. Hej då så länge

Kommentarer
Postat av: sandra

ja det är verkligen jätte intressant och kul att jobba med barn :) jobbar du med yngre eller äldre barn?

2011-02-10 @ 11:35:20
URL: http://sandroou.blogg.se/
Postat av: jenny

glass,ja de kan man ju undra!

2011-02-10 @ 13:32:07
Postat av: A.C - Är på flygplatsen i helsingfors

jodå jag har haft dt bra i kina, absolut:D e pvg hem nu.. :)

2011-02-10 @ 15:10:44
URL: http://amychen.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Jag har klagat hos en annan tandläkare eftersom jag flyttade. Men de vill inte göra något åt:( men ska ha tandläkartid snart ändå så då ska jag klaga igen. Hatar att klaga, men men.

2011-02-12 @ 09:24:21
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Emily

(sent svar) : Jo det var länge sen, tack! hoppas att du också fick en bra start på det nya året :)

Haha vad kul det lät med överraskningen ! :D

2011-02-17 @ 19:24:17
URL: http://ilame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0